Sluit je aan bij het KLM-servicedeskteam

22 april 2025

Ben je iemand die graag anderen helpt, goed kan luisteren en zin heeft in een nieuwe uitdaging naast het vliegen? Dan is de functie van servicedeskmedewerker bij de VNC iets voor jou.

Over de functie
Als lid van het VNC-servicedeskteam sta je klaar voor je collega’s van KLM-cabine. Je beantwoordt vragen over werk, roosters of persoonlijke situaties en denkt mee bij lastige kwesties. Een luisterend oor is net zo belangrijk als heldere uitleg.

Je krijgt te maken met allerlei onderwerpen: arbeidsvoorwaarden, roosters, WRR, vakanties, ziekte en re-integratie, conflicten op de werkvloer en klachten. Geen dag is hetzelfde. Je gaat altijd discreet en zorgvuldig om met informatie, volgens de privacyregels (AVG).

Wat we zoeken

  •  Je bent KLM-cabine collega en lid van de VNC
  • Je communiceert duidelijk en prettig
  • Je kunt je goed inleven in anderen
  • Je werkt graag samen maar kunt ook prima zelfstandig aan de slag
  • Je bent nieuwsgierig, zoekt dingen uit en denkt graag mee
  • Je gaat professioneel en vertrouwelijk om met informatie

 Wat je van ons krijgt

  • Een leerzame en zinvolle nevenfunctie waarin je echt iets betekent voor collega’s
  • Samenwerking met een enthousiast en ervaren team
  • Goede begeleiding en ruimte om te groeien
  • Een dagvergoeding en reiskostenvergoeding
  • Flexibele werkafspraken, afgestemd op je vliegrooster (verenigingsdagen)

Interesse?
Stuur je motivatie en cv (eventueel met pasfoto) uiterlijk 23 mei 2025 naar: secretariaat@vnconline.nl

Heb je vragen? Mail ons of bel: +31 (0)20 5020480

Algemeen Bestuur