KLM servicedeskcollega’s staan voor je klaar!
Heb je vragen over je werk, behoefte aan deskundig advies, een luisterend oor of wil je even sparren met KLM/VNC collega’s? Doenja Racz, Eric Manders, Lilian de Jager, Fiona van Hout, Claudia Hofman en Levi Emmerik staan klaar om jou te helpen. Of je nu belt of mailt, ze denken graag met je mee!
In november is de top 3 van vragen en opmerkingen:
- roostervragen
- annulering, nieuwe indeling met Europa
- cafetariaregeling en DI-budget
E-mail: servicedesk@vnconline.nl
📞 Telefoon: 020 – 50 20 480
Heb je een dringende vraag buiten kantooruren? Geen zorgen! Via ons keuzemenu kun je je laten doorschakelen naar een VNC-collega: we zijn 24/7 bereikbaar.
De VNC strijdt voor jouw goede arbeidsvoorwaarden en toekomst. Investeer in jezelf en word ook lid via dit aanmeldformulier of vraag meer informatie via secretariaat@vnconline.nl – 020 5020480. Je kunt de contributie grotendeels terugkrijgen via de cafetariaregeling. Samen staan we sterker voor de belangen van al het cabinepersoneel.