KLM Servicedesk top 3 september
In september kregen we de meeste vragen en opmerkingen over deze onderwerpen:
1 Vervoersvergoeding
2 Verstoringen in de operatie (wisselen van kisten)
3 Roosterwijziging door annulering
Vervoersvergoeding staat deze maand op nummer 1. Logisch, want onlangs is bekend gemaakt dat per november het nieuwe vervoersbeleid van KLM en KLC start. Reizen met het openbaar vervoer binnen Nederland wordt dan volledig vergoed en je ontvangt een hogere vergoeding voor reizen met de fiets, te voet of met een elektrische auto. Een belangrijke wijziging is dat dat je al je woon-werkritten moet gaan registeren.
In het KLM cabineverslag van deze maand komt dit onderwerp ook aan bod.
Op MyKLM kun je meer informatie vinden over de nieuwe vervoersvergoeding.
Heb je nog vragen, weet dat wij klaar staan voor jou.
Mail servicedesk@vnconline.nl
Bel +31 (0)20 5020480.
Lilian de Jager
Servicedesk