Update CAO uitvoering easyJet

1 jun. 2018
Zoals iedereen onderhand weet, heeft easyJet onder meer fouten gemaakt bij de uitbetaling van de loonsverhoging voor april en waren er collega’s waarbij ten onrechte ziekteverlof op hun salaris is ingehouden.

De VNC en easyJet hebben gezamenlijk besloten om een audit te doen: alle loonstroken van al het cabinepersoneel in Amsterdam worden nagekeken. De collega’s waarbij fouten zijn geconstateerd worden door het bedrijf benaderd en een tweede salaris storting wordt op 7 juni gedaan. Als je nog vragen hebt, stuur gerust een email naar sectiebestuur.easyjet@vnconline.nl. Wij zijn er om jou te helpen!

Sectiebestuur easyJet
 
English version:
Update CLA implementation easyJet
As you might be aware, there were problems with the payments of our raises for april and there were many colleges by whom incorrectly sick pay was deducted. Also other issues were noted.

The VNC and easyJet have come to the following solution: All pay slips are being audited for all cabin crew based in Amsterdam. For all of you where there were errors, a supplemental pay roll with be processed on June 7th.
If you have more questions feel free to contact us at sectiebestuur.easyjet@vnconline.nl. We are there to help you!

Section easyJet

Lees je als cabine-collega mee maar ben je (nog) geen VNC lid? Geef jezelf ondersteuning met steun aan de VNC. Word lid via dit aanmeldformulier of mail/bel voor meer info: secretariaat@vnconline.nl - 020 5020480. Zo doe je echt mee met invloed op jouw baan, jouw arbeidsvoorwaarden en jouw toekomst. Hoe meer leden, hoe sterker we staan in de vertegenwoordiging van de belangen van het cabinepersoneel.

Vereniging Nederlands Cabinepersoneel VNC

Constellation Building
Stationsplein N.O. 406
1117 CL Schiphol-Oost

+31 (0)20 - 50 20 480
secretariaat@vnconline.nl
Lid van EurECCA