KLM-Cabinefonds wint BPM communicatieprijs

25 mei 2013

Op donderdagavond 16 mei werden in het Scheveningse Kurhaus voor de zevende keer de PBM Communicatieprijzen uitgereikt. De vakjury kende in vier categorieën prijzen toe. In de eerste categorie gaat het om communicatie met de deelnemers, gepensioneerden en mensen met 'slapende'
Op donderdagavond 16 mei werden in het Scheveningse Kurhaus voor de zevende keer de PBM Communicatieprijzen uitgereikt. De vakjury kende in vier categorieën prijzen toe. In de eerste categorie gaat het om communicatie met de deelnemers, gepensioneerden en mensen met 'slapende' pensioenrechten. In deze categorie ging de prijs naar Pensioenfonds KLM-Cabinepersoneel voor hun aangescherpte communicatiestrategie. Onder het motto 'Van een 7 naar een 9, creëer fans!' hanteert het fonds relevantie voor de deelnemer als rode draad in alle activiteiten. Samen met uitvoerder Blue Sky Group koos het fonds voor het werken aan de houding van de deelnemer als speerpunt in het beleid. Daarbij worden geïnteresseerde deelnemers beschouwd als 'fan' en gevraagd om als ambassadeur van het fonds op te treden en collega's te interesseren voor pensioen. Deze 'olievlek' wordt jaarlijks groter.

Vereniging Nederlands Cabinepersoneel VNC

Constellation Building
Stationsplein N.O. 406
1117 CL Schiphol-Oost

+31 (0)20 - 50 20 480
secretariaat@vnconline.nl
Lid van EurECCA