JAS verlengen

10 jan. 2014
Sinds maart 2013 kun je nog slechts 'legaal' op de bus stappen met een persoonlijke OV-chipkaart met Jaarabonnement Schiphol (JAS). Destijds is de JAS door tienduizenden werknemers opgeladen en nu is het volgens Connexxion tijd voor verlenging!

Het verlengen van het JAS abonnement dient jaarlijks te gebeuren. Hiervoor ga je wederom naar één van de gele oplaadpunten op Schiphol.

Steek je OV-chipkaart in de oplaadautomaat;
kies in het menu 'opladen reisproduct';
kies een ingangsdatum (bijvoorbeeld 'vandaag' of andere datum in de toekomst).

Het nieuwe JAS gaat automatisch in op de gekozen ingangsdatum en overschrijft daarmee het oude abonnement. Er hoeft dus niet gewacht te worden tot een abonnement precies na een jaar is verlopen; verlengen kan morgen of volgende week/maand al met ingangsdatum naar keuze.
 
 Oplaadpunten:
 

  • P30 - P40 (wachtruimte)
  • Bemanningcentrum, 1e verdieping, Schiphol (Skyport)
  • KLM Gebouw 133, Stationsplein NO, Schiphol Oost
  • KLM Hoofdkantoor (bedrijfsrestaurant), Amstelveen
    - Badgecentre, Evert van de Beekstraat 202, Schiphol Centrum
    - Vervoers Coördinatie Centrum(VCC), The Base C, Westelijke Randweg 3-69, Schiphol Centrum (Ma. -  Do. 10.00-15.00 hrs)
    - Connexxion balie Aankomsthal 4 (20 mtr achter Starbucks)

Meld niet werkende kaarten/oplaadpunten!
 Bij de VNC komen regelmatig klachten binnen over niet werkende oplaadpunten en  kaarten, we vragen jullie op dit te melden bij schiphol@connexxion.nl. In het VNC Magazine van februari lees je meer over de binnengekomen meldingen.

 

 

Vereniging Nederlands Cabinepersoneel VNC

Constellation Building
Stationsplein N.O. 406
1117 CL Schiphol-Oost

+31 (0)20 - 50 20 480
secretariaat@vnconline.nl
Lid van EurECCA